ביקור שר הבריאות ניצן הורוביץ בבית חולים צרפתי- נצרת

שר הבריאות ניצן הורוביץ, בליווי חברי הכנסת עלי סלאלחה וגידה רינאווי זועבי, ומספר בכירים במשרד הבריאות, ערכו ביום חמישי 14/10/2021, ביקור היכרות בבית החולים הצרפתי בנצרת, שם התקבלו על ידי נזירות והנהלת בית החולים.

בפגישה הציג מנכ"ל בית החולים, ד"ר נאיל אליאס,  סקירה כללית על ההיסטוריה העתיקה של בית החולים מאז הקמתו ועד היום, וסקר את הפרויקטים החשובים ביותר של בית החולים ואת חזון העתיד שלו, אשר כולל הרחבת השירותים המקיפים לרפואת ילדים, מודרניזציה של היחידה לפגים והקמת מחלקה לטיפול אינטנסיבי בילדים.

בנאומו הודה השר הורוביץ להנהלת בית החולים על קבלת הפנים ושיבח את תפקידו של בית החולים במתן שירותי בריאות לאנשי נצרת והאזור, ודיבר על האתגרים הכלליים העומדים בפני המערכת הרפואית במדינה.

לאחר הפגישה סיירו השר והמשלחת הנלווית לבית החולים, שם ביקרו במחלקת פגים, וקיבלו הסבר על עבודת הצוות המקצועי בו ועל הציוד המודרני הכלול במחלקה.

השר הביע את הערצתו הרבה מהשירות והמקצועיות של המחלקה ואנשי הצוות שלה, והדגיש את חשיבות הרחבת המחלקה להיות מחלקה מוגנת.

לאחר מכן ביקרה המשלחת במחלקת קורונה לילדים, שהוקמה בבית החולים בעקבות פרוץ מגפת הקורונה, בסיוע ותמיכת משרד הבריאות, השר שיבח את המחלקה הזו ואת הצוות העובד בה. כמו כן, השר נפגש עם מספר רופאים המתמחים ברפואת ילדים בבית החולים הצרפתי.

בסופו של ביקור, השר והמשלחת הנלווית הלכו לאתר הבנייה של המיון החדש המוגן, שצפוי להיפתח בקרוב. השר הביע את התרגשותו והתרשמותו הטובה מהפרויקט, ואחל להצלחת לבית החולים.חבר הכנסת עלי סלאלחה אמר: "מכיוון שאני חבר בוועדת הבריאות של הכנסת, אני מודע לקשיים ולמכשולים העומדים בפני בתי החולים, אך המשך עבודתם חשוב מאוד מכיוון שהם נותנים טיפול לתושבים ערבים ויהודים בצפון. אעבוד עם שר הבריאות ניצן הורוביץ לשיפור שירותי הבריאות לתושבים, וצמצום פערים בשירותי הבריאות. ח"כ גידה רינאווי זועבי, גם היא התייחסה לביקור בבית החולים הצרפתי ואמרה: "התרגשתי והתרשמתי היום במהלך הסיור שלי בבית החולים הצרפתי, במיוחד מהמחלקה ליילודים, פגים ומחלקת ילדים. אני מודה לשר הבריאות ניצן הורוביץ על ביקורו לבית החולים הצרפתי שהיה חשוב לראות את הפרויקטים החשובים שמוביל הצוות המקצועי.בתום הביקור הודה השר הורוביץ להנהלת בית החולים ולצוותם על עבודתם המאומצת והצלחתם בפיתוח קבע ומתן שירותי הבריאות הדרושים לתושבי האזור, והבטיח לממשלו לספק את כל צורות התמיכה כדי להבטיח המשך ההצלחה הזו.

חדשות

Comments are disabled.