מחלקת אף אוזן גרון – מרפאות

_

הכישורים שלנו

אנחנו מאוד מקצועיים

_

בית החולים סנט וינסנט די פול – הצרפתי – יהיה מרכז רפואי מוביל בנצרת והסביבה במתן טיפול ושירות איכותי, מקצועי, בטיחותי, אנושי ונגיש.
בית החולים שלנו יוביל באקדמיה, הוראה ובמחקר בתחומי הרפואה השונים וידאג לגיוס והכשרת מיטב המטפלים והשירותים לתושבי נצרת והאזור.

מרפאות אף אוזן גרון

_
פרטי התקשורת

טלפון : 04-6509036

מיקום

מרפאות חוץ נמצאות בבית חולים

ימי העבודה

מרפאות החוץ נותנות שירות במשך 5 ימים בשבוע (כל יום למעט ימי חמישי וראשון) משעה 9:00 עד 13:00.

אוכלוסיית המטופלים

המרפאה מייעצת בתחום אף אוזן גרון וניתוחי ראש וצוואר לרופאי כל קופות החולים מהקהילה בכל אזור הצפון, רמת הגולן והמשולש הצפוני, בנוסף נותנת שירות למטופלים בהגדה המערבית מאזור ג'נין ושכם.

השירותים במרפאות מחולקים לתת תחומים ספציפיים בכל נושא ומטופלים ע"י רופאים מומחים כל אחד בתחומו.
בתוכנית של השירות הרפואי הספציפית מתקיימת :

במרפאות החוץ קיים מכון לבדיקות שמיעה וכן בדיקות שמיעה ממחשבות BERA

מרפאות לרינקס ובעיות קול ודיבור

_
_
ד"ר ראיד דלאל
מנהל מרפאת לרנקס ובעיות קול ודיבור
פרטי מרפאה

ימי עבודה:
בימי שלישי

למרפאת לרינקס מופנים חולים הסובלים מבעיות קול כמו צרידות, קשיים בהפקת קול יעיל,
ירידה באיכות הקול והיכולות הקוליות, הרגשות הפריעות בגרון, קשיי נשימה ו/או בליעה.
במרפאת לרינקס עוקבים אחרי חולים מאובחנים עם מחלות כרוניות או לאחר ניתוחים או טיפולים אונקולוגיים. במרפאת לרינקס התבלו הדרכה על נושא "הגינה קולית" חשובה במיוחד לקהילה שהדיבור מהווה אצלה כלי עבודה כמו מורים, זמרים, עורכי דין, שגרנים ואחרים.

מרפאת אף וסינוסים

_
_
ד"ר באסם סעב
מנהל מרפאת מנהל מרפאת אף וסינוסים
פרטי מרפאה

ימי עבודה:
בימי רביעי

מחלות האף והסינוסים החריפות או הכרוניות מטופלות בד"כ בטיפול תרופתי או כירורגי בעיקר אנדוסקופיה פונקציונאלי, או בטיפול משולב. במרפאתנו ההחלטה על סוג הטיפול והזמן הנכון לביצועו מתקבלים לאחר בדיקת החולב ודיון על בממצאים הרלוונטיים בצילומי דימות הנכון לביצועו מתקבלים לאחר בדיקת החוליה ודיון על הממצאים הרלוונטיים בצילומי דימות כמו CT ו- MRI בשיתוף פעולה עם רופאים מומחים להדמיה, ובמידת הצורך רופאי פה ולסת ועיניים.

מרפאת אוזניים ובעיות שמיעה

_
_
ד"ר אברהים מגאמסה
מנהל מרפאת מנהל מרפאת אוזניים ובעיות שמיעה
פרטי מרפאה

ימי עבודה:
בימי ששי

הרופאים במרפאת אוזניים בעלי ניסיון קליני וכירורגי רב, השתלמו בארץ ובחו"ל בבתי חולים ובמחלקות מתמחות במיוחד במחלות האוזניים והשמיעה והם ידעו לבחור את הבדיקות הדרושות והרלוונטיות לאבחון בין אם מדובר בחולה מבוגר אן בילד ושיטות הטיפול והשיקום אם נדרש.

מרפאת גושים בצוואר ובלוטת התריס

_
_
ד"ר סולימאן זערורה
מנהל מרפאת מנהל מרפאת גושים בצוואר ובלוטת התריס
פרטי מרפאה

ימי עבודה:
בימי שבת

רב הגושים בצוואר הם לא ממאירים ובכל זאת תתכן התוויה לכריתתם בגלל סיבה אסתטית, חשש מהתפתחות ממאירות בתוכם בעתיד הקרוב או הרחוק, דלקות חוזרות או בגלל לחץ שהגוש מפעיל על סביבתו. מרפאת גושים בצלנו מתעסקת במקום ראשון במיון מבדיל בין שפיר לממאיר לפי הנתונים הקליניים, ואם יש צורך החולה יופנה לבדיקות עזר ספציפיות לשלמת הבירור תוך כדי מעקב רפואי אישי ושמירה על קשר ישיר עם הרופא המטפל בקופ"ח.
חשוב לציין שבתחום האונקולוגי של ראש וצוואר קיים שיתוף פעולה עם שירותי אונקולוגיה בבתי חולים אחרים כמו רמב"ם וב"ח במשפחה הקדושה בנצרת.
בנוסף לכך, מתבצעת במרפאות בדיקת טרום ניתוח לקראת ניתוחים אלקטיביים בהרדמה כללית ומקומית מספר ימים לפני מועד הניתוח בנוסף לפעולות כירורגיות זעירות. החולים המיועדים לניתוחים נדרשים להצטייד ב: מכתב מסכם מרופא המטפל (הכולל מצב רפואי כללי, רגישות לתרופות, היסטוריה ניתוחית ורשימת תרופות קבועות עדכנית), בדיקות מעבדה רלוונטיות, בדיקות הדמיה ועזר הרלוונטיות לניתוח לו מועמד.

67%

מאושפזים בשנה

78%

ביקורים במיון

70%

ניתוחים בשנה

86%

ביקורים במכונים

62%

ביקורים במרפאות חוץ

הכישורים שלנו

אנחנו מאוד מקצועיים

_

בית החולים סנט וינסנט די פול – הצרפתי – יהיה מרכז רפואי מוביל בנצרת והסביבה במתן טיפול ושירות איכותי, מקצועי, בטיחותי, אנושי ונגיש.
בית החולים שלנו יוביל באקדמיה, הוראה ובמחקר בתחומי הרפואה השונים וידאג לגיוס והכשרת מיטב המטפלים והשירותים לתושבי נצרת והאזור.